Paslaugų teikimo sąlygos
ETR Logistics yra ekspedijavimo ir tarpininkavimo įmonės prekinis ženklas. Teikiamos paslaugos yra susijusios tiek su krovinio paieška vežėjams, tiek su transporto paieška užsakovams visoje Europoje.
Užsakant mūsų paslaugas, Jūs sutinkate su žemiau nurodytomis sąlygomis:
Kaip veikia ETR Logistics:
1.1. etrlogistics.lt veikia kaip tarpininkavimo grandis tarp užsakovo ir rangovo, šiuo atveju tarp kliento ir vežėjo ir atvirkščiai.
1.2. Užpildžius krovinio pervežimo formą, mes gauname ją el.paštu ir apdorojame.
1.3. Turint duomenis apie krovinį iš užsakovo, mes pradedame transporto paiešką nurodytu maršrutu.
1.4. Transporto paieška yra vykdoma visais kanalais tarp vežėjų, tiek naujų vežėjų paieška, tiek nuolatiniai vežėjai.
1.5. Suradus tinkamą vežėją, mes pasiūlome pervežimo kainą, terminus ir sąlygas užsakovui.
1.6. Jeigu pervežimo kaina, pakrovimo/iškrovimo terminai ir sąlygos užsakovui yra tinkami, krovinio pervežimo užsakymas laikomas priimtu.
-krovinio užsakymas skaitomas galiojančiu susitarus žodžiu, el.paštu, telefonu ir kitomis ryšio priemonėmis, krovinio pervežimo sąlygos ir kaina yra fiksuojama susirašinėjimo/pokalbio metu.
-krovinio užsakymas taip pat gali būti (pagal pageidavimą) sudaromas rašytine forma, užsakymas gali būti tiek laisvos, tiek šabloninės krovinio pervežimo formos.
1.7. Krovinio pakrovimas vyksta iš anksto suderintu laiku, vežėjas atvyksta į pakrovimo vietą, krovinį pasikrauna, supildomas CMR važtaraštis(vienas egzempliorius yra paliekamas krovinio siuntėjui), pagal pageidavimą padaromos nuotraukos.
1.8. Krovinio kelionės metu, pagal pageidavimą, klientas yra informuojamas apie krovinio statusą, jo vietą, preliminarų atvykimo į nusikrovimo vietą laiką.
1.9. Kroviniui atvykus į nusikrovimo vietą, užsakovas krovinį priima, kartu su vairuotoju yra supildomas krovinio priėmimo CMR važtaraštis. Krovinys yra laikomas pristatytu, kai krovinio priėmimo metu krovinio gavėjas pasirašo CMR važtaraštyje, kad krovinys yra gautas.
1.10. Nukrovimo metu užsakovui yra įteikiama sąskaita faktūra už pervežimo paslaugas. Sąskaita privalo būti apmokėta pagal iš anksto nustatytus terminus.
Pervežimo sąlygos ir šalių atsakomybė:
2.1 Automobilio būklė:
Klientas, pervežimo užsakymo metu, privalo informuoti apie automobilio techninę būklę, t.y. ar automobilis yra važiuojantis/nevažiuojantis, daužtas, taip pat nurodyti automobilio techninius bei išorinius defektus kaip pvz.: blogai veikianti pavarų dėžė, kėbulo įbrėžimai, įlenkimai ir pan. Jeigu, šie trūkumai yra nenurodomi, automobilis skaitomas kaip turintis trūkumus ir Vežėjas už juos neatsako. Jeigu, Vežėjui, atvykus į pakrovimo vietą, automobilio būklė neatitinka Užsakovo pateiktą informaciją apie krovinį, ir Vežėjas neturi galimybės jo pakrauti, Vežėjas turi pilną teisę atsisakyti automobilį pasikrauti, arba, pagal susitarimą, papildomai apmokestinti už papildomus krovos darbus. Taip pat, Vežėjas, negalintis pasikrauti automobilio dėl jo techninės būklės, turi pilną teisę reikalauti kompensacijos už sugaištą laiką/važiavimo atstumą/kuro sunaudojimą dėl iš anksto neteisingai pateiktos Užsakovo informacijos apie krovinį.
2.2 Dokumentai:
Klientas, užsakantis automobilio pervežimą, privalo pateikti šiuos dokumentus: transporto priemonės registracijos liudijimą arba pirkimo/pardavimo sutartį ar kitus dokumentus, įrodančius, kad tai yra Užsakovo nuosavybė ir patvirtinti, kad krovinys neturi jokio arešto, sankcijų ar kitų taikomų apribojimų ir gali būti perduotas transportavimui.
Vežėjas, vežantis krovinį, esant reikalavimui, pateikia visus reikalingus duomenis/dokumentų kopijas, kurie yra reikalingi Užsakovui ir/arba krovinio pakrovimo įgaliojimui sudaryti.
2.3. Pervežimo laikas:
Vežėjas įsipareigoja pristatyti Automobilį pagal iš anksto prognozuojamą iškrovimo datą/laiką, kuris yra informuojamas Užsakovui. Pervežimo laikas yra preliminariai apskaičiuojamas tada, kai autovežis yra pilnai pakrautas ir pradeda važiuoti į išsikrovimo vietą. Pristatymo terminas nėra skaitomas vėluojančiu – 3 darbo dienas, tačiau, būna atvejų, kai pervežimo laikas pailgėja dėl žemiau nurodytų aplinkybių:
– automobilių kiekiai ir skirtingi pakrovimo taškai
– oro sąlygos
– Šventinės dienos
– vairuotojo poilsio ir važiavimo laikas
– sudėtingų, nevažiuojančių automobilių pakrovimas (nevažiuojantys, daužti, apgadinti automobiliai, kurie reikalauja spec. pakrovimo ir papildomo darbo laiko
– autovežio techniniai gedimai
– automobilio išdavimo vietos darbo laikas ir automobilio atidavimo krovimui laikas
– force majeure aplinkybės
2.4. Pervežimo maršrutas:
Vežėjas pasilieka teisę pats pasirinkti krovinio pervežimo maršrutą, atsižvelgdamas į kelių būklę ir kitas sąlygas, siekiant užtikrinti saugų ir efektyvų pervežimą.
2.5. Kainos ir mokėjimai:
Paslaugų kaina yra nustatoma ir aptariama sutarties sudarymo metu, patvirtinama susirašinėjimo metu, žodžiu, raštu (rašytinės sutarties forma).
Paslaugų kaina gali keistis tik tuo atveju, jei Klientas pakeičia užsakymo sąlygas arba automobilio pristatymo vietos/pakrovimo adresą jau po sutarties pasirašymo ar patvirtinimo. Klientas privalo sumokėti sutartą sumą pagal nurodytas mokėjimo sąlygas ir terminus.
2.6. Krovinio apgadinimas
Krovinio apgadinimo atveju yra taikoma CMR konvencijos nuostatai ir tvarka. Esant Vežėjo kaltei dėl krovinio apgadinimo, Klientas teikia pretenziją tiesiogiai Vežėjui pagal duomenis esančius CMR važtaraštyje.
Tarptautinio krovinių vežimo keliais sutarties konvencija (CMR)
Teisės akto statusas: Galiojantis
Jeigu gavėjas priima krovinį, neįvertindamas kartu su vežėju krovinio būklės ir nepareikšdamas jam pretenzijų dėl dalies krovinio praradimo ar sugadinimo, tai iki bus įrodyta priešingai, manoma, kad gavėjas priėmė krovinį tokios būklės, kokia nurodyta važtaraštyje; akivaizdžių nuostolių ar sugadinimo atvejais pretenzijos turi būti pareiškiamos vėliausiai krovinio priėmimo metu arba, jeigu nuostoliai ar sugadinimas neakivaizdūs, – ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po krovinio priėmimo (neskaitant sekmadienių ir šventės dienų). Tuo atveju, kai krovinio nuostoliai ar sugadinimas išoriškai nėra akivaizdūs, pretenzijos turi būti pateikiamos raštu.
Jeigu gavėjas ir vežėjas kartu patikrino krovinio būklę, tai įrodymas, reikalingas paneigti patikrinimo rezultatą, gali būti pateiktas tik tuo atveju, jeigu kalba eina apie išoriškai nežymius nuostolius ar sugadinimus ir jeigu gavėjas per 7 darbo dienas po patikrinimo (neskaitant sekmadienių ir šventinių dienų) pateikė vežėjui pretenzijas raštu.
Kompensacijos dėl pristatymo termino viršijimo gali būti pareikalauta, jeigu per 21 dieną po to, kai krovinys buvo perduotas gavėjui, buvo pateiktos raštiškos pretenzijos.
Apskaičiuojant šiame straipsnyje numatytus terminus, pristatymo diena, patikrinimo diena arba diena, kai krovinys perėjo gavėjo dispozicijon, neįskaitomos.
Vežėjas ir gavėjas vienas kito atžvilgiu privalo geranoriškai bendradarbiauti atlikdami reikiamą krovinio apžiūrą ir patikrinimą.